Arbetsuppgifter


Som chef ansvarar du för den globala tekniska produkt-supporten samt för den globala utbildningsverksamheten. Du kommer att ansvara för utvecklingen av din avdelning och våra tjänster inom support och utbildning med fokus på människan, kvalitet, kompetens och produktivitet. Du ingår i CSB:s ledning . Tillsammans har ni till uppgift att leda verksamheten mot uppsatta mål. Att arbeta med ständiga förbättringar är en viktig del i ditt arbete.


Erfarenhet

Du har dokumenterad ledarerfarenhet och med fördel teknisk utbildning på högskolenivå eller liknande. Du har erfarenhet att jobba i ett globalt företag helst med tjänster som utbildning och support. Det är meriterande om du har god kunskap om våra produkter och branschen, och gärna erfarenhet att leda och utveckla projekt.


Personliga egenskaper

För att lyckas i denna tjänst är det viktigt att du har en mycket god förmåga att kommunicera. Du inger förtroende och samarbetar gärna med andra. Du kan på ett strukturerat sätt hantera, analysera och prioritera behov. Du har en god pedagogisk förmåga och har erfarenhet av att möta kunder och andra intressenter. I arbetet förekommer resor nationellt och internationellt. Goda kunskaper i engelska, i tal och skrift, är en förutsättning för denna tjänst. Erfarenhet eller utbildning i pedagogik/retorik anses som meriterande.


Ansökan

För mer information om tjänsten, kontakta Bernd Rauser på bernd.rauser@komatsuforest.com

Skicka in din ansökan senast 2018-12-31 till humanresources@komatsuforest.com

Märk ansökan ”Manager CSB”

O.B.S Ansökan måste vara skriven på engelska